سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در دانشگاه تهران

 

هفته آخر تیر ماه قرار است که به همت مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و همچنین بعضی از حامیان دیگر از جمله انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی، آکادمی بازاریابی و بعضی از شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال در ایران، سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در دانشگاه تهران برگزار شود. اگر عمری باقی باشد قرار است که به دعوت دوستان در این برنامه یک سخنرانی ۲ ساعته داشته باشم.

بنده بازاریابی دیجیتال را از آن حوزه‌هایی می‌دانم که ایرانی‌ها چه در مجامع آکادمیک و چه در فضای اجرا همگی در حال تجربه و یاد گرفتنش هستند. این ادعا را به پشتوانه ارتباطم با خیلی از فعالان این حوزه می‌گویم که اگر چه شتاب حرکت توسعه و تکامل در این حوزه خیلی زیاد است اما تا رسیدن به آنچه در دنیای مدرن می‌گذرد راه زیادی پیش روی ماست.

سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال
سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال

موضوع سخنرانی‌ام در سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال

افزایش تحرک در مسیر بلوغ هر چه بیشتر بازاریابی دیجیتال نیازمند پیش‌رانه‌هایی از دو گروه عمده ذینفعان است که به مانند دو بال یک پرنده توان پرواز را برای او فراهم می‌کنند.

گروه اول شرکت‌های ارایه کننده خدمات بازاریابی دیجیتال هستند که درکنار بسیاری از توانمندی‌های فنی کسب شده در سالیان اخیر خود به طور روزافزون نیازمند همگام شدن با شرکای قدرتمند جهانی هستند.

گروه دوم نیز شرکت‌های بزرگ ایرانی هستند که به عنوان مشتریان این بازار باید سطح دانش و درک خود را از محدوده، الزامات و کارکردهای بازاریابی دیجیتال ارتقا دهند.

مطلب مرتبط  بازاریابی دیجیتال: نگاهی به روندهای ایران و جهان

تصمیم گرفته‌ام در مدت زمان محدودی که در این برنامه در اختیارم گذاشته شده نکات طبقه‌بندی شده‌ای را برای هر دو گروه مخاطبان فوق در سرفصل‌های زیر ارایه کنم:

  • تغییرات راهبردی بازاریابی در عصر دیجیتال
  • تشریح جنبه کاربرد مدل McKensey در تصمیمگیری مشتری در فضای دیجیتال
  • ابزار تحلیلی خارقالعاده گوگل برای بازاریابی: نگاهی بر ZMOT مدل گوگل در تحلیل رفتار مشتریان
  • مرور کانالهای بازرایابی دیجیتال و مشخصات اختصاصی آنها
  • تبیین تفاوتها در Social Media Marketing و Search Engine Marketing
  • ملاحظات برنامهریزی کانالهای دیجیتال
  • اصول تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال
  • ارایه چارچوب برنامه ریزی یکپارچه بازاریابی دیجیتال
  • بررسی برخی تجارب موفق

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این برنامه می‌توانید به اینجا زیر مراجعه کنید.

 

پیشنهاد برای علاقمندان شرکت در سمینار

از  آنجا که با توجه به الزامات صدور مدرک توسط مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هزینه‌ای ۷۳ هزار تومانی برای هر شرکت‌کننده در نظر گرفته شده است علاوه بر لینک بالا، چنانچه علاقمند به حضور در برنامه هستید می‌توانید فرم پیش ثبت نام زیر را به طور رایگان تکمیل کنید تا با توجه به امکان معرفی گروهی علاقمندان، بنده بتوانم برای در نظر گرفتن تخفیف ثبت نام گروهی با برگزارکنندگان برنامه هماهنگ کنم.

مهلت ثبت نام خاتمه یافته است.

 

عضویت در کانال آکادمی بازاریابی
می‏ توانید به حدود ۳۰ هزار عضو کانال تلگرام آکادمی بازاریابی بپیوندید!