کنفرانس مدیریت استراتژیک

شرکت‌های ایرانی و ضرورت اصلاح رویکرد نسبت به مدیریت استراتژیک

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه ۱۳۹۵،  به روال جاری سه سال گذشته میزبان کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک خواهد بود و بر روال سالیان گذشته توسعه و به اشتراک‌گذاری دانش مدیریت استراتژیک شرکت‌های ایرانی در محور توجهات این رویداد خواهد بود.

در پنل صبح روز اول این کنفرانس ارایه مشترکی با آقای استفان هید مدیرعامل دفتر ایران شرکت Roland Berger که یکی از شرکت‌های مشاوره استراتژی صاحب‌نام در دنیاست خواهم داشت.

موضوع این ارایه تمرکز بر ضرورتی است که در شرکت‌های ایرانی برای اصلاح رویکرد نسبت به مدیریت استراتژیک وجود دارد. گمان می‌کنم یکی از مهم‌ترین دلایل ناامیدی و حتی رویگردانی بسیاری از مدیران در سطوح مختلف سازمانی کشور چه در دولت و چه در بخش خصوصی از مشاوران مدیریت استراتژیک، مجموعه برداشت‌های ناقص و بعضا نادرستی است که نسبت به ابزارها و روش‌های این حوزه وجود دارد. نتیجه این سوء‌تفاهمات و برداشت‌های نادرست نیز ادامه روند شکست‌های متعدد در پروژه‌ها و اقدامات این حوزه و تشدید بدگمانی‌ها به اصل ماهیت ابزارهای مدیریتی خواهد بود.

مطلب مرتبط  اجرای استراتژی قابلیتی ارزشمند: علت شکست در اجرای استراتژی‌ چیست؟

شاید باز شدن گره مراودات جهانی و همکاری با شرکت‌های توانمند و شناخته شده بین‌المللی فرصتی باشد برای انتقال مهارت‌های تجربی و عملیاتی مدیریت استراتژیک که دوری از فضای بین‌المللی این فرصت را مدت‌ها از شرکت‌ها و متخصصین ایرانی گرفته بود.

برنامه دو روزه این کنفرانس را در زیر می‌توانید ببینید.

برنامه چهارمین کنفرانس مدیریت استراتژیک روز اول
برنامه چهارمین کنفرانس مدیریت استراتژیک روز اول – برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

 

برنامه چهارمین کنفرانس مدیریت استراتژیک روز دوم - برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید
برنامه چهارمین کنفرانس مدیریت استراتژیک روز دوم – برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

عضویت در کانال آکادمی بازاریابی
می‏ توانید به حدود ۳۰ هزار عضو کانال تلگرام آکادمی بازاریابی بپیوندید!