راز فروش فقط با یک جمله

یک جمله خوب که مزایای محصول را در خود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وا دارد: “من می‌خواهم بیشتر راجع به این محصول بدانم.”

این هنر است که بتوانید در یک جمله تمام آنچه را که مزایا می‌نامید ارایه دهید، شما اگر بتوانید با یک جمله مخاطبتان را هدف قرار دهید دیگر نیاز نیست به آنها بفروشید، آنها خودشان از شما خواهند خرید. با یک جمله خوب، ایمیلتان را باز خواهند کرد، سخنرانی‌تان را گوش خواهند داد و تلفن‌تان را نیز جواب خواهند گفت.

زمانی که استیو جابز برای اولین بار می‌خواست آیپاد را رونمایی کند فقط گفت:

“یک هزار آهنگ در جیبتان“…

همین! دیگر توضیحات دیگری لازم نیست ! عالی است، بسیار دلربا و انگیزشی!

مطلب مرتبط  خطای ذهنی بقا، آفت کارآفرین‌ها

 

منبع: نامشخص

عضویت در کانال آکادمی بازاریابی
می‏ توانید به حدود ۳۰ هزار عضو کانال تلگرام آکادمی بازاریابی بپیوندید!